Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2008 00:00 - Sms-i
Автор: blondy Категория: Забавление   
Прочетен: 1319 Коментари: 2 Гласове:
0



  • Първия път, щом те зърнаха моите очи, не беше за мене кой знае колко ти. Любовта настъпи тихо и безмълвно, без дори да се озърна.

  • Ако скоро животът ми свърши, ако скоро сърцето ми спре да тупти, ако скоро туй всичко завърши, ти ще ме помниш, нали?

  • В мен няма красота, която да те привлича, но бъди сигурен/-на, че имам топло сърце, което винаги ще те обича!

  • За теб, момче красиво, си спомням в тези часове, за теб, приятелю любими, пиша тези редове. Дали защото те обичам, или за мен си ти мечта, о, да това не го отричам - за мене ти си всичко на света!

  • Ходи, където искаш, прави, каквото искаш, но едно помни - този, който те обича, винаги ще те следи!

  • И в този ден едничка мисъл имам: да преплета ръка в твоята ръка, да те целуна лекичко, неуловимо - в очите ти дълбоки да се потопя!

  • Далеч, далеч един от друг, аз на север, ти на юг, но земята се върти - ще се срещнем аз и ти!

  • Ако ме гушкаш, недей да ме пускаш. Ако ме целуваш, не мисли да се сбогуваш. Звездичка над теб ще свети и за мен ще те подсети!

  • Ще минат дни, а може би години, ще се срещнем в някой хубав слънчев ден. Ще вдигнеш ли очите си красиви и ще кажеш ли поне едно “Здравей”?

  • Светиш и озаряваш цялата Вселена, отдели поне един лъч и ме погали!

  • Обичам те ти казвам в този ден, защото ти държиш сърцето ми в плен!

  • Една девойка плаче, един моряк тъжи, една любов потъна в морето от лъжи!

  • Обичах аз едно момче, обичах го от все сърце, за него аз на всичко съм готова, дори на чаша със отрова! 


    image


  • Тагове:   SMS,


    Гласувай:
    0




    1. fenris - дааааа
    01.09.2008 10:20
    смсчета, могат да свършат работа в началото на връзка, после трябва да се научиш да си оригинален по своему!
    цитирай
    2. blondy - Метнете ми още смс-чета, защото ...
    02.09.2008 19:03
    Метнете ми още смс-чета, защото милото чака да му пратя ;)
    цитирай
    Търсене

    За този блог
    Автор: blondy
    Категория: Забавление
    Прочетен: 14174
    Постинги: 1
    Коментари: 2
    Гласове: 13
    Архив
    Календар
    «  Април, 2024  
    ПВСЧПСН
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930